ooh, tröttt.......

Godkväll snyggingarr!!
Har just sett klart ciao bella tillsammans med mamma och lillasyster :) somvanligt somnade mamma efter halva filmen och mot slutet höll även syrran på att slumra till.. dessutom var det dom som verkligen ville se filmen xD
WellWell, nu taggar jag fotostudion imorgon.. far dit strax efter lunch och kommer hem på eftermiddagen/kvällen någon gång.. beror på hur många bilder vi tar.
Är så grymt trött att jag typ ser suddigt.. tror aldrig jag varit så här trött på riktigt lääänge så jag tror det blir sängen om en stund faktiskt.. sköönt att få sova ut imorgon.

Nu ska jag chatta lite med folket på msn och hoppas att dom kan hålla mig vakna en stund till, känns lite smått tragiskt att gå och lägga sig klockan tolv på en Fredagkväll ;p
Kisses!<3
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Gissa vad jag hittade under mamma och pappas överkast idag då? Jo, grannens katt :)
Hon tror verkligen att hon bor hos oss, but, i love her :)




















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0