peace.

Har suttit och degat med mamma framför tv;n sen klockan åtta :)
Fick veta att idol och topmodel var samtidigt, så då spelade jag in topmodel och såg det efter jag sett idol.
Idol var riktigt skoj faktiskt, och jag ser framemot nästa program då syrran påstog att det var någon som skulle dra pistol, vet inte riktigt om jag tror på det.. but i´ll see ;)
Topmodel var lika bra som alltid.. ett riktigt bra program om man vill fördriva tiden med något roligt :)
Fick veta att syrran att det bara är tio dagar kvar tills Andra Avenyn börjar, har varit och tjuvtittat lite på hemsidan på lite småklipp som kommer i höst, och jag är verkligen excited :] Och alla ni som inte har sett andra avenyn och inte brukar vara så förtjusta i svenska serier.. ge det en chans, för det är verkligen värt det.. i promise!!

Nu är det bestämt, på Lördag blir det fotostudion för mig.. äntliiigen säger jag då bara :) Ska bli skitskoj!
Får se vad det blir för bilder den här gången, om vi fotar mot vitt, svart eller ute.. har ingen aning faktiskt :) så.. det blir spännande :)

Nu ska jag åtminstone försöka somna i tid så jag är pigg imorgon. Åandra sidan är lektionen inte så ansträngande..
Först "matteprov" ,klasstimme, kör, lunch och föreläsning :) Rätt så slappa lektioner ;p men jag vill orka med helgen också :]

sååå PUSSPÅER!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0