Sängen saknar mig.

Okej, nu har jag bestämt mig för att krypa ner i sängen, finally :]
ååhhnoo, bara för att jag sa sådär så kom mamma alldeles precis in och sa att jag måste plocka upp matsäcken jag hade med mig idag, tänk att jag inte kan hålla koll på sånt än? hah xD det är nästan pinsamt !!! :]
åhåja, ahja.. ska skynda mig i säng efter det iallfall, sen ser vi ju när jag somnar.. kommer säkert blir kring halv tolv tiden ändå.. skulle inte bli förvånad!!

Fick en förfrågan på msn om jag inte kuna lägga upp den mittersta bilden jag har i headern fast i större format här på bloggen.. hade faktiskt inte tänkt det, men bara för att ni är ni så gör jag det.. för er skull :)
Enjoy!!


Klicka på bilden så blir den större!!

Cya tomorrow biatches<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Ser ut som att du lyckades lösa problemet med menyn på egen hand, eller?

2008-09-30 @ 22:18:37
URL: http://windipence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0