Saturday

Godmorgon snyggingaarr!!!!
Tro det eller ej men jag slapp fara ut i skogen med mamma och pappa idag, satt barnvakt åt Gabriel istället.. ni som känner mig vet ju hur bra barnvakt jag brukar vara, har sovit sen klockan halv elva tills nu :) menmen, min lillebror lever och mår bra.
Känner att jag måste packa upp min väska om flickorna ska komma hit ikväll, den får verkligen hela mitt rum att se riktigt stökigt ut.
Solen skiner idag, thanks God. Synd bara att det är så himla kallt i luften, annars hade jag nog legat ute och stekt vid det här laget.
Kurr, känner att min mage behöver få någonring i sig.. tror jag ska kila in och värma min sista kebabhalva som jag inte orkade äta upp igår :)

CYA GUYS!<3


Kommentarer
Postat av: Amelia

Det låter som en trevlig dag :)



kram!

2008-09-06 @ 14:28:43
URL: http://amelia93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0