seeegt.

Åh så seg jag känner mig.. kanske borde gå ut och ta en promenad eller något i det fina vädret?
När solen väl tittar fram så sitter man vid datorn, nej.. så kan det ju inte vara.
Sitter och väntar på att Amanda ska dansa klart så hon kan fara hem och duscha och äta så att vi kan fara på Rosen och städa.. då blir man 100kr rikare den här helgen också :) jag älskar verkligen det där jobbet, vettefan vad jag skulle få pengar ifrån om jag inte hade det. Det handlar ju inte om så mycket, men 250kr extra varje månad är ändå ca två nya maskaror xD dessutom brukar jag lägga undan lite pengar till resor åså.. vi får hoppas att sthlm blir av för mig och Frida på jullovet, vore najjs att vara där under mellandagsrean ,p
Nänu ska jag kila ut och dricka en smootie i den sköna solen :)

Bjuder på ett crazypic på mig idag också, hah xD jag kan verkligen få till det :)


PUUSSS!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0