Sing for me.

Tjejerna har just dragit och här sitter jag i pyamas och väntar på att bli trött xD
Kvällen spenderades tillsammans med Frida, Ester och Amy.
Vi började med att gå hem till Frida och "hämta" hem henne till mig, sen satte vi oss med en massa chips, cheesballz, popcorn och läsk och sjöng singstar för fulla halsar xD Efter det blev det film, 27 dresses!
Helt okejig film, hade nog heldre sett Arn (igen) men det var det ingen annan som var taggad på sååå ;p
Efter vi sett filmen drog vi ut och flummade liite.. tittade förbi hos killarna en snabbis också, men därifrån drog vi snabbt. ;p
Gick runt och snackade lite åså.
Ahja, sjuukt mysig kväll iallfall :) Lägger förhoppningsvis in lite bilder imorgon :D

Nu ska jag kolla in apberget och försöka svara på alla gb jag fått.
CYA!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0