Sista inlägget för ikväll.

HEEEJ SNYGGINGAARR!!
Sitter i pyamas och lyssnar på extremt úberbra musik ;p men lat som jag är orkar jag inte skicka på msn så det är ingen idé att ni ens frågar :] Amanda kom förbi med Spanskaboken, tack och lov.. men jag är så himla trött just nu att jag inte ens orkar bläddra upp den, så jag får förklara mig imorgon inför Pernilla :)

DAGENS:
Anton och Christina stod och diskuterade rövdunk, lärarna har töntigt nog förbjudit rövdunk inom skolans område eftersom det varit så många som farit illa av det.. xD
Dagens komentar kom iallfall från Ulla som sa;
Åså står dom där med byxorna nerdragna i bara kalsonger..
Tänk att så fort man som lärare kollar ut genom fönstret så ska man få se en massa rumpor? ;p

HAHAHAHA, ojj så vi skrattade xD

Nu ska jag försöka sova<3
CYA TOMORROW BIATCHES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0