skum

Heeej snyggingarr!!
Kom alldeles precis hem från Frida, har suttit och växlat mellan idol och topmodel.. tycker verkligen att det är synd att dom går exakt samtidigt.. tur att jag brukar spela in ett av dom så man kan se båda.
Såg också nån film som visades på trean från klockan nio.. lite smått rolig faktiskt så jag bad mamma spela in den åt mig så jag kan fortsätta se den någon dag då jag känner för det ;p

Har knarkat ipren idag också.. fyfaan sån mensvärk.. i hate it.
Men biljetten fick mig på andra tankar ;p JO :) jag har faktiskt fixat en skumbiljett.. egentligen var det tänkt att jag skulle dra till Hamnis och skaffa en imorgon tillsammans med Sara och Nanny, men eftersom jag hade så lite att göra drog jag dit med Frida redan ikväll ;p där träffade vi Amanda som hjälpte till att skriva nummer på biljetterna så att inte minderåriga ska kunna komma in ;p
300biljetter kommer dom att sälja, sen äre slutt ;p
Hörde att det hade varit några 94or som försökte köpa till sig biljetter före mig, men dom misslyckades.. hah xD tycker faktiskt rätt så synd om alla som är under 15 om jag ska vara ärlig ;p

Hann inte ta emot bilderna idag heller, men på torsdag ska jag se till att fixa det ;p åtminstone försöka.. i promiseee!!!

Nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig.. blev ju rätt sent igår så jag ska försöka ta igen det ikväll istället.. :]
Vanligtvis brukar jag vara kuung på att somna när jag själv känner för det, men jag har börjat tänka så mycket nuförtiden att jag inte har tid för att sova.. men.. i do my best!(a)


CIAO!<3


Kommentarer
Postat av: Fannie

jag lyckades fixa de^^

2008-09-16 @ 22:22:35
URL: http://hjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0