smootie.

Ojj så mycket smootie jag dricker.. det sägs ju att man ska få i sig åtminstone tre frukter varje dag, och jag som varit låångt ifrån det tidigare käkar ungefär fem olika frukter varje dag ;o Bara nyttigt :]
hursomhelst så har vi en kort dag idag, slutar kring haltvå tiden ;p känns skönt med tanke på att jag har en sån förbaskad mensvärk.. har proppat i mig en ipren som jag hoppas ska hjälpa åtminstone en timma eller så.. jag reagerar ju knappt på tabletter längre..

Nu har det gått över två veckor sedan jag lovade en ny header och jag har mina ideér, så.. jag ska försöka få klar den så fort så möjligt men jag har ingen aning om hur lång tid det kan ta..
Eftersom inte photoshop funkar på min dator så måste jag antingen snacka med Frida om jag får fixa headern hos hon med hennes jättebraiga photoshop. I värsta fall får jag fråga syrran.

Uppdaterar senare.
KISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0