snart 8.

Klockan är snart åtta och här sitter jag sjuuukt jävla trött..
somnade lite senare än väntat igår eftersom jag ringde kusinen och snacka lite om skumdiscot xD förhoppningsvis kommer hon hit den helgen och skummar med mig ;*
Idag börjar min daaans, gash så jag taggar.. ska verkligen bli asskojj :) känns som att jag har sagt det ett par gånger nu, men jag älskar dans! men somsagt, känns fortfarande jobbigt att det är en nybörjargupp jag ska gå i när jag dansat dancehall i ett och en halvt år.
WellWell, jorden ska ju ändå gå under idag, såå egentligen behöver jag bara leva i nuet och njuta av mina sista timmar på jorden :)
Thank´s <3

Okej, nu ska jag skynda mig iväg till skolan<3
Love you guys!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0