snart skola..

Åh så jag har sovit gott inatt, dessutom vaknade jag klockan sju helt av mig själv, men jag passade på att sova en timma till ändå :) welldone girl :D
Känner mig faktiskt lite smått trött ändå, fastän jag sovit nästan tio timmar.. men det är inte helt ovanligt?
Hursomhelst så ska vi ta klassfoto idag, känns ju hm.. taggad.. eller inte. Ååhh, jag hatar att ta klassfoto men det går nog bra ;p förhoppningsvis får jag med mig klassen på det temat jag vill :] vi får väl se.
Annars är det väl bara bra med mig.. förutom att helgen gick snabbare än väntat... känns som att man inte han med nästan någonting alls juh :(

Nu till helgen är det iallfall Björn Gustavsson :) Känner mig faktiskt riktigt taggad på att äntligen på se honom live :) Mina förväntningar är mycket höga och jag hoppas han når upp till dom, annars blir jag rätt så besviken.

Nu ska jag försöka vara lite aktiv på apberget och bilddagboken,<3
Jag lovar att försöka blogga så fort jag får tag på en dator,<3
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Amy

SATE VA FIN BILD PÅ DIG, HANNA!!!!!!

2008-09-29 @ 10:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0