sovmorgon.

Fick alldeles precis ett samtal från Klara som gjorde hela kvällen helt underbar :) Blev genast sååå mycket piggare :D
Sovmorgon imorgon till klockan tio (då vi ska ta kort till skolkatalogen) eftersom att Ingela är sjuk.. ÅÅH så skönt!!!
Då behöver jag inte känna mig så tvingad att somna tidigt idag heller xD i´m happy guys :)
iallfall så har jag legat och halvsovit framför tvn medans jag kollade igenom två olika random serier.. dessutom somnade jag i syrrans säng samtidigt som hon visade en massa bilder för mig.. jag börjar nästan fundera på om jag håller på att bli sjuk eftersom jag dessutom har mått illa i två dagar ju.. ohno!!
WellWell, jag får se till att käka mycket vitamintabletter så jag klarar mig :]

Kisses!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0