stronger.. ;p

Ännu en dag avklarad.
Slutade klockan tre idag med idrott som sista lektion, så jag, elsa och sara passade på att gå in i gymmet och flumma liite ;p Blev inte så mycket styrketräning för vår del, jag tror inte vi har det där tålamodet för sånt ;p åtminstone inte idag :)
Skoldagan gick riktigt fort och det känns som att veckan bara har svischat förbi.. jag kan knappt fatta att det snart är helg.
Imorgon har vi matteprov.. eller prov och prov.. vi ska typ sitta två och två och lösa lite matteuppgifter tillsammans, känns faktiskt rätt luugnt.

Lägger ut lite flumbilder från gymmet :)










Nu ska jag in och hjälpa mamma och städa..
Cya later aligator :]
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0