supersugen.

Har alldeles precis suttit och tjockat mig lite med min lillebror, ;p proppade i oss varsin icke hemmagjord chokladpudding samt varsin frukt smootie :) Innan de sjöng vi lite singstar medans Fanny och Pappa städade övervåningen :) Ganska så skönt att jag gjorde bort städningen såfort jag kom hem istället för att måsta stå med den nu (A) dessutom fick jag ju massage som betalning :]
Just nu sitter jag och lyssnar på nån Shakira vs Eminem remix xD den är faktiskt riktigt skön :)




"Hanna, du kan väl lådsas att du gillar det?"

Min lillebror är världens sötaste, jag lovar er!!!<3
Dessutom är han kung på innebandy.. ENJOY!!
PS: filmen är gjord för drygt ett halvår sedan.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0