tidig morgon.

TJOHO :)
Tvingade mig upp klockan kvart över åtta imorse för att hinna göra mig klar så jag kan följa med folket på Annys match :)
Hon ska spela handboll och åkte med buss tillsammans med hennes lag från Sollefteå :) ska bli kul å träffa henne en stund faktiskt, ;p
Och idag när jag sitter och dricker frukt smootie med lilla Emelie ser vi helt plötsligt en mycket smutsig hund som dyker upp i fönstret, då visar det sig att Kasper höll på att drunkna i skitbäcken.. haha, hjälp så mycket "drunkna" det har blivit under den här helgen xD
Han var iallfall lagomt vacker när han kom in :]



Hon måste vara väärldens sötaste tjej!

Nu ska jag borsta igenom håret och sen drar jag å ser handboll, PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0