yey.

TJOSAN :)
Kom hem från fotostudion för drygt en halvtimma sen, såå grymt roligt det var ;p
Vi fotade mot vitt den här gången så bilderna blev helt annorlunda mot för vad dom brukar bli då vi fotar mot svart.
Använde fläkten idag också som gjorde bilderna riktigt häftiga.
lägger ut lite bilder från studion så fort stig skickat dom till mig, i promise :) Såå. håll utkik :) Förhoppningsvis kommer dom redan under dom närmaste dagarna :)
Lillasyster följde med också, måste säga att hon var riktigt duktig för att vara första gången :)

Nu har jag suttit inne och sett på kvällens inspelade avsnitt av hål i väggen! helt jävla cleant prograaam :) I love it :D

Ska börja göra mig klar nu, sen blir det sängen för mig..
Är så sjuuuuuukt trött så det finns inte.
Puss, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0