you´ll never know.

Kan ju lova er att jag har haft en mycket mysig stund å tittat på Andra Avenyn,<3
La mig under täcket med en smootie i handen och kollade igenom de två nyaste avsnitten. Alltså jag älskar verkligen den serieen ;o det är typ den enda serien som jag verkligen lyckats följa. Och ni som säger att den är dålig måste isf bara ha sett eller eller två avsnitt.. har man hängt med sen början så älskar man den.
Ska börja göra mig klar och sen ska jag börja rensa mitt skrivbord.. känner att den just nu innehåller en massa onödigt skit som jag egentligen inte använder alls.. det tar bara en massa plats.

Eller vet ni vad, jag tror jag skiter i skrivbordet och tar en varm dusch istället.. lät mycket mer lockande :]
PEACE!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0