hemskaste spöket på jorden!

Jag och syrran har alldeles precis haft en catfight då jag såg vad hon gjort med min tröja som jag använt en gång sen jag köpte den ;o det är alldeles noppig och helt förstörd! 500kr åt helvette där då... Man tackar!!!
Förutom det har kvällen varit bra, for och tittade på musikklassernas konsert på grubbe skolan tillsammans med Anton och Frida! Några av dom var faktiskt riktigt duktiga!
For till stan idag med Sara också! Och som vanligt shoppade jag liiite smååshiet (a)
Nu ska jag in och tvätta bort min ansiktsmask sen blire sängen och Andra Avenyn som Anton avslöjade slutet på :] PUSSHEJS!

Hårborttagningsvax samt slingfärg oom jag och Sara ska färga håret med på Fredag! Sammanlagt 180kr! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0