JULJUL, eller vänta nu..

SHUUUUEEE :D
jag har beslutsångest inför Fredagen.. vet inte om jag ska slinga mitt hår med ljusa slingor ovanpå den färgen jag har nu eller om jag först ska färga det en nyans mörkare istället.. känns som att jag kommer bli åt det mörkblonda håller om jag gör slingor och det vill jag inte... Såå.. just nu lutar det åt mörk hår med ljusa slingor xD Ska bli kul att byta färg igen :D
Dagen har varit lite sisådär.. vaknade med halsont som in i helve*e.. men det gick bättre under dagen faktiskt och ikväll har jag planerat att gå och lägga mig tidigt så jag orkar med å plugga imorgonkväll :)


Nu ska jag in och skölja bort sminket och borsta tänderna, sen ska jag lägga mig i sängen och se på tv och bah mysa på :D Vi hörs imorgon, PUSSHEJDÅ!<3

Kommentarer
Postat av: yousef

fin blogg

2009-02-08 @ 18:49:04
URL: http://yousefhaidar.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-08 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0