soliga dagar...

SHIT vilket underbart vacker väder vi har har idag! Jag och Sara satte oss på en kartong untanför gymnasiehuset och stekte halva lunchen, helt underbart !! Man fick en såndär typisk fjällenkänsla så nu är jag ännu mer taggad på fjällen. Tror faktiskt det är svårt att vara mer taggad än vad jag är just nu.
Idag ska jag och Sara plugga, plugga och plugga.. vi har matteprov imorgon och ska gå igenom en massa shit eftersom vi inte orkade jobba så mycket idag på matten xD Engelskan sket vi också i eftersom vi inte hade någon lärare, smart? NEJ eftersom vi har Engelskaprov på Måndag. Tror inte vi haft så här mycket prov på ja.. ett bra tag iallfall!
Nu ska jag och Sara in och fika, namiiieeh :] PUUSSARR!






Kommentarer
Postat av: Becca

själv så jobbade man hela helgen :(

2009-02-10 @ 16:22:08
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0