alla känner apan.. men apan känner ingen.

Heeey guys!! :)
Borta bra men hemma bäst som man brukar säga.
Jag har haft drygt fyra härliga dagar i Klimpfjäll tillsammans med pojken. Allt började riktigt bra faktiskt, med att busschafören körde oss hela vägen upp till stugan så vi skulle slippa gå med all packning, riktigt tur faktiskt.. annars hade jag nog haft nackspärr vid det här laget. 
Andra dagen trotsade vi kylan och tog en skotertur i -24 grader, najsnajs.. konstigt nog frös jag mer när jag gick av skotern än när jag körde.. kan bero på att vi hade på handvärmaren på xD
Andra dagen var deet betydligt varmare, -6 grader.. så då drog vi upp till backen och åkte snowboard och slalom :D
Den sista dagen var vi bara hemma och tog det lugnt, städade, packade ur osv.. klockan 06.40 imorse tog vi bussen mot Umeå och nu sitter jag här. Har fortfarande inte orkat tagit tag i packningen eftersom jag skulle skynda mig å duscha åså till stan. Hittade en massa billigt smink på Kicks (lägger in bilder sen) !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0