ännu mer stuff.

Heeey guys!
Ni minns mina nya hörlurar som kaninen bet sönder? Nu har jag äntligen fått dom tillbaka! Helt kostnadsfritt var det och laga dom också (a) thank´s pappii.
Idag gick iallfall ytterligare 500kr åt (dock bara 150kr som var mina, men ändå) Fast, det är nästan bra att passa på å köpa saker nu under mellandagsrean när allt är så billigt.. jag älskar rea och i stan var det typ halva reapriset överallt dessutom! Jag och Maria bestämde oss dock för att hoppa över en massa affärer pga allt köpsuug man får (a)
Fotade lite från teatern idag också! Ska lägga in bilder så fort michaela har tid att skicka dom!
Nu ska jag byta om och göra mig klar, sen ska jag sätta mig med Engelskan och därefter ska jag mysa på framför tvn och se Andra Avenyn<3
CYA LATER!<3


My new shoes!
350kr på 59an, sänkta från 500kr.


Stickad kofta och söt kjol från Gina trikot.
Koftan kostade 99kr, sänkt från ??? och kjolen kostade 49kr sänkt från 249kr.


Kommentarer
Postat av: THILDA*

Fina kläder! :)

2009-01-21 @ 13:33:02
URL: http://tajjz.blogg.se/
Postat av: Saado

nice header :)

2009-01-21 @ 19:42:24
URL: http://saado.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0