år 2009.

Heey guys ;) Hade alla ett bra nyår?
Själv kan jag knappt fatta att det är år 2009 nu, det kommer nog ta ett tag innan man börjar vänja sig av vid det.
Kring tio förra året sågs jag och Amanda i hennes syrras lägenhet, vi började med å städa å göra oss hemmastadda, sen drog vi till stan och träffade folket :) Kring ettiden var vi så frusna att vi beslöt oss för att gå hem, det var iskallt och mina händer sveeeed trots att jag hade vantar på mig.
När vi kom hem ringde Anton och Andreas och frågade om dom fick komma in och värma sig ett tag, och efter det sjöng jag och Amanda singstar resten av kvällen och bara umgicks vi två.
Tack för natten baby<3


>Strax efter tolvslaget, dålig kvalla iknow.

>Amanda hällde upp champange, (den var inte god)

>Anton och Andreas kom förbi.

Nu sitter vi här i pyamas och ska käka frukost innan vi svälter ihjäl. Stackars Ivan (katten) som har fått stå ut med oss hela natten, inte konstigt att han är sliten.

PUUSS!!

Kommentarer
Postat av: maddeh

kul o höra att du haft en bra nyår :)

vi måste styra upp ngt snart o hitta på ngt :)

jag saknar diiig <3

2009-01-01 @ 15:53:24
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0