återigen shopping.

Okeeeej.. jag lovar.. jag ska skärpa mig! F******n vad jag har shoppat mycket den senaste Månaden, bara för att det är mellandagsrea betyder det inte att jag ska handla upp alla mina pengar ;o nonono way...
Här är iallfall sakerna jag köpte idag,

Depend ögonbrynstrimmer från Åhlens 100kr.
Loréal dagkräm
från Kicks 40kr sänkt från 90kr.
Armband från Kicks 20kr sänkt från 80kr.
Halsband
från Kicks 50kr sänkt från 200kr.
Små örhängen från Kicks 7kr sänkt från 30kr.

Som ni ser har jag blivit stammis på Kicks så igår bestämde jag mig för att skaffa klubbkort där. Finally :)
Nu ska Maria blogga lite, cya later maaayybee (A) 
KISSES!

Kommentarer
Postat av: amy

svar: haha yeee

2009-01-09 @ 23:22:56
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0