back too schoool..

Hejpåer!
Skola idag för första gången i år.. finns det något mer än att säga än att jag tycker det känns förj*vligt.. känns som att jullovet gick alldeles för fort, precis som sommarlovet kändes förra året och likaså höstlovet.
Jag vet inte vad det är som gör så att loven går så himla fort nuförtiden, antingen har jag förjävla roligt eller så är jag extremt skoltrött. Jag skulle nog tippa på det första!
En positiv sak med att skolan har börjat idag är iallfall att man kommer närmare sportlovet som är likamed Klimpfjäll<3!
Just nu känner jag mig mer än taggad att få åka tillbaka dit och köra skoter och åka snowboard, men framförallt känner jag mig supertaggad på påsklov. Blir det sol och varmt så finns det inget bättre än fjällen!!! ååhh så härligt ;)
Jag har iallfall kommit "igång" påtalom ingenting.. eller, nästan iallafall. okej, så här ligger det till ; jag ska försöka!!!
Var iallfall i gymmet idag med Elsa.. gymmade dock inte så länge utan flummade mest på.. hah xD men vi ska skärpa oss och försöka träna lite på allvar såfort vi blivit mer seriösa.


>faktiskt 35kg :] så sch!

>hah, fullt fokuserad (a)

>hahahahah, söööötnöt!


Kommentarer
Postat av: Lodell

och jag saknar dig<3

2009-01-08 @ 17:45:11
URL: http://lodell.blogg.se/
Postat av: sabina

Heheh joo men nu har jag fått lite förklarat för mig iaf ;) hehe. Idag? eller som högst? :p Kan ju iofs säga både ock. :P Mest har jag haft 173 och idag har jag haft 83 :) ganska bra för att vara ny ;p hehh

2009-01-08 @ 17:53:23
URL: http://sabolina.blogg.se/
Postat av: N E L L I

Aww, men du kmr få såhär långt om du sparar ;) =D

2009-01-08 @ 19:17:13
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0