det är inte Måndag idag.

Heeey guys.
Kom hem från Anton för drygt en halvtimma sedan, såg film tillsammans med han, Frida och Andreas. Känns skönt att umgås med dom igen faktiskt, precis som det var förut.
Hela dagen idag har jag gått runt och trott att det har varit Måndag, jag har försökt intala mig själv ett antal gånger om att det är Torsdag men det sätter sig verkligen inte.. för än nu! Nu känns det verkligen som en såndär typisk Torsdagskväll när det känns som att jag kan vara uppe hur länge som helst bara för att det är Fredag imorgon (=tidigdag).. jag älskar Fredagar, faktiskt mer än någon annan dag på hela veckan :D
Nu ska jag krypa ner i sängen med min bok som jag måste se till att läsa klart innan vecka fem.
CYA <33

Pics från förr..

>Andreas 16år


>Övernattning hos Anton


>Luciavaka

>Bara en vanlig kväll med pojkarna (år 2007)

>Anton fyller år!

>Första gången jag och Frida träffades!

>En av alla dessa sjuktroliga gånger vi var hos Marias pappa..
R.I.P Patrik.....


Kommentarer
Postat av: sabina

Jaså? nja tkr det väl itne är nått att kommentera eller nått sånt.. Men typ 6 har kommenterat fjortis och andra åsikter om att jag är utländsk osså de vill man inte ha i kommentarerna synligt:S

2009-01-09 @ 09:47:46
URL: http://sabolina.blogg.se/
Postat av: Maria

Det glömmer man aldrig!<3

2009-01-09 @ 10:47:06
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: Paulina

Första bilden var skön, haha.

2009-01-09 @ 14:28:31
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0