det bränns!

Hejpåer!
Som vanligt har jag varit för upptagen för att hinna blogga idag, slänger in ett snabbt inlägg mitt i all panik.
Har börjat skriva på ansökan om pengar till mitt årsarbete idag också, har en hel del kvar att tillägga men jag är på god väg iallfall, åså har jag läst Engelskan en timma nu samt skriver en del på min recenssion.. den börjar faktiskt likna något snart xD Min morfar kom hem från Spanien idag också, han tog med sig en massa godis vi har suttit och proppat i oss, åså bjöd han oss på pizza så dagen har inte varit direkt hälsosam.. men något måste man väl få unna sig när man jobbat på så hårt?
Just nu spelas rockklassiker på högsta volum, jag älskar verkligen 107.0 nu! Mycket bättre än mixmegapol enligt moi.


Return - Bye Bye Johnny

Känner mig galet nervös inför morgondagen också, kan ju knappt mina repliker när jag står där, JA jag har scenskräck så det bara visslar om det, "/ Vi får hoppas det går bra. Kommer nog inte hinna blogga för än imorgon kväll, vi hörs då<3 PUUSS!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kul att du vill vara med och tävla :-) En vinnare kommer att dras ikväll kl 22. Kika in då! Kram

2009-01-22 @ 08:30:29
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0