du missar chansen nu!

WARNINGWARNING!
Tråkigt inlägg!!


Heeeeey guys.
Vet ni vad ;o min morfar ringde hem till oss för några timmar sedan och berättade att ha stod på flygplatsen i Umeå redo att flyga iväg till Gran Canaria ;o VARFÖR tog han inte med mig? ;o blir ett rejält snacka med honom nästa Onsdag då han kommer förbi oss en sväng, säkert jättebrun :( ååh.. Nu blev jag bara ännu mer taggad på att resa utomlands! Ahja, jag ska ju åtminstone till fjällen både över sport och påsk, det ser jag faktiskt framemot! Dessutom hade det varit lite surt att missa dom här slappa veckorna i skolan. Morgonperioden är den absolut drygaste lektionen som finns och nu när vi har tetaerhistoria som MP så känns hela dagen sååå mycket mer lättsam. I LIKE IT :D Dessutom ska vi spela upp en pjäs nästa Torsdag! Jag ska vara Titania i teatern "en midsommarnattsdröm", ska ha på mig fetaste gröna klänningen, hur fin som helst men hur varm och tung som helst. Ska försöka få bild på den såsmåningom!
Nu ska jag krypa ner i sängen och  läsa en bok jag och mamma lånade på bibblan idag, Vi hörs imorgon guys. Då lovar jag att lägga in nån bild från dagen också som jag blivit riktigt dålig på att göra nu på sistone, trots allt tjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0