HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH!!!

Fick bara sån himla lust att dela med mig av några skratt som har förekommit under vintern xD... ENJOY!

HELTKLART FÖRRA ÅRETS BÄSTA!!!!!!!

Anonym - mongo, jag tror jag har fått min mens för det kommer blod på pappret då jag torkar mig...
Mongo - är du helt säker på det, det borde du väl ändå märka?
Anonym - men.. det kan också vara min finne i rumpan som har spräckts eller nått sånt.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, xD




ÅRETS BÄSTA!!!!!!!!!

Ny Anonym och Mongo står och rakar ögonbrynen med hjälp av en ögonbrynstrimmer...
Mongo - ny anonym, fan vad kort du är.. vänta *böjer sig ner och glömmer bort att ny anonym står med rakhyveln just under ögonbrynet på mongo*
Ny Anonym - AAAAAAAAH!!

*Ny anonym råkar raka bort halva ögonbrynet på mongo och tittar förstummat på mongo innan hon utbrister i årets helt klart värsta och längsta skratt..*


Kommentarer
Postat av: N E L L I

Jag? SHAKIRA?:D haha nej..men nice

2009-01-10 @ 03:36:18
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0