Hejdå Umeå, äntligen..

Hej på er! :)
Äntligen lämnar jag Umeå.. kom på att Klimpfjäll skulle vara najs å åka till, så imorgon drar vi! Finally....
Ska sitta på bussen i sexochenhalvtimma, känner mig astaggad.. not. Tur jag har Andreas som tidsfördrift. (a)
Antar att det för det mesta blir att åka i backen, och köra skoter såklart, nu när jag äntligen fixat skoterkort (a) I LIKE IT :D
Mamma och Pappa är dock en aning oroliga, det började med att pappa frågade mig hur jag högg ved, sen att jag inte skulle få ha mina mjukisbyxor med mig för att det är så lätt att jag ramlar i trappen.. jag och mamma höll ju på att garva ihjäl oss. xD Ahja, nu har dom lugnat ner sig iallafall.. jag tror dom vet innerst inne att jag fixar allt detdär med skoter och hugga ved åså, har trots allt haft stugan i sju år.
Nu ska jag krypa ner i sängen hos Andreas, tror inte jag kommer hinna blogga något innan jag far, så vi hörs igen på Onsdag, då lovar jag er att jag lägger in en massa bilder :D
PUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSS!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: sabina

Mys=)

2009-01-07 @ 17:20:21
URL: http://sabolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0