i hate it, not!

Heeeeejjjj på er.
Måndagen bara svischade förbi, ja.. faktiskt gick dagen rätt fort trots att jag slutade klockan kvart över tre.
Nu sitter jag iallfall här, sotig som vanligt efter smidet och ja.. jag är supersugen på att fota så jag ska tjata på syrran om hon orkar hänga med mig ut en stund när hon kommer hem (a) Annars snor jag nog med mig hennes kamera ändå.
På söndag ska iallfall jag och Alex plåtas. Mer än så säger jag inte, det får ni vänta med tills nästa vecka ;)
Ikväll ska jag bara vara hemma och plugga på replikerna samt fortsätta läsningen på min bok jag håller på med. :] jag älskar den verkligen! Känns bara drygt att jag ska hålla på å skriva på recensionen samtidigt ;o
CYA LATER, Puuuss<33



Observera mitt svarta ansikte = Kol ------>


Kommentarer
Postat av: Becca

detsamma,jag och sambon myste igår och kollade på film :)

2009-01-19 @ 20:45:38
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0