inte alls mycket faktiskt..

KalltKalltKallt.. okej, inte om man jämför med hur det var i fjällen men har man inga vantar så fryser man.
Glömde säga att min syrra fixat min telefon som varit trasig i snart ett år pga "fuktskada" som inte gick att fixa. Jag vettefan hur hon lyckades men den lever iallfall !!!!!!!!!! så, nu har jag helt plötsligt tre mobiltelefoner varav en fortfarande är helt ny och oupptagen ur karton. Sånt gillar jag :]
Här är en bild på det jag köpte idag!
Jag rekomenderar! Dra till Kicks så fort ni kan, finns inte mycket smink kvar men kvalla var det iallfall och billigt!!!!!!!!!!



Isadora mineral blush powder - 79kr "ger kinderna en fräscht och rosif look med 100% rena mineraler!"
Isadora mineral powder concealer - 79kr "100% mineraler som ger perfekt resultat och som smälter samman med huden"
Isadora mineral compact powder - 79kr "Lägger sig som en skir slöja över hyn och ger en perfekt finish!"
Örhängen - 25kr

Nu får vi bara hoppas och se att allt är så bra som det sägs... xD har rätt mycket smink kvar så det här får vänta så länge. Men av vad jag har hört så ska Isadoras mineral smink vara kanonbra :D så.. dra till Kicks innan det är för sent.


Kommentarer
Postat av: maddeh

jaaaaaaag också!! :)

2009-01-07 @ 21:27:10
URL: http://maddiish.blogg.se/
Postat av: sabina

HEHE ! jupp i know.. Joo men du jag är ju sämst på att skriva och sånt.. typ det känns som en press att skriva varje dag när man har skaffat sig en ;p

2009-01-07 @ 22:01:35
URL: http://sabolina.blogg.se/
Postat av: anny

spring dit igen och köp en åt mej !! jag betalar sen :D

2009-01-07 @ 22:22:30
Postat av: N E L L I

Thanks! well..inte så svårt..de e bara och klippa topparna var fjärde månad och låta håret växa ;) haha

2009-01-08 @ 01:27:02
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: Maria

Funderar på att köpa rougen iaf och ha båda! ;d

2009-01-09 @ 10:48:19
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0