new shoes...

Heeej på er.
Tro det eller ej men jag har faktiskt varit ute och gått.. Maria och Fanny fick ut mig på en promenad efter det att jag provade pulsmätaren xD Jag ska fanimej se till att vara vältränad tills i sommar.
 Vet ni vad ;o alldeles nyss när jag kom hem möts jag av "Luna junior" (min fluga)  DÖD på golvet framför dörren ;o jag kände på honom och ja..han var alldeles torr så jag tänkte jag tar en sista bild på honom.. och medans jag sitter där och ställer in inställningarna på kameran kommer det en fluga och sätter sig på min arm ;o det visade sig alltså att jag har haft två "Luna junior" xD såå komiskt tycker jag!

Jag har lite bråttom eftersom jag ska lägga mig i sängen och läsa Engelskan, så det här fick bli ett kort inlägg. Vi hörs imorgon guys<3 PUSS!



Fyndade skor idag också, 50kr!
(färgen på skorna ser dock lite konstig ut eftersom jag ändrade om bilden lite xD, dom är iallfall gjord av mocka som man kanske ser)



NY DESIGN TILL BLOGGEN PÅ G :D Ska fixa så fort jag får tid och ork :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0