sådärja..

Nu har jag, Moa och Fanny garvat färdigt åt alla extrema filmer och bilder vi hittade på pappas dator. Det var bilder från år 2004 ;o kan ni fatta hur liten man var då! Sjukt mycket minnen iallfall!
Har tyvär lite bråttom så det här får bli ett kort inlägg.. ska nämligen lägga mig i sängen och försöka läsa en bit på boken jag jobbar med på Svenskan, känns som den aldrig tar slut så jag ska försöka kämpa mig igenom den nu under dom närmaste dagarna vilket kommer innbära en pluggvecka :( i hate it. Dessutom har vi spanskaprov på Torsdag, vad har hänt med Waldorf egentligen?

Fick iallfall en något försenat julklapp idag från släktingarna i Stockholm, men som sagt.. bättre sen än aldrig :)
Glad blev jag iallfall :D

Body lotion, parfym och shower gel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0