slasken gör att man blir deprimerad...

Trots det sura vädret är jag faktiskt glad! Kan bero på att det är sovmorgon eller för att jag har lagt in en massa ny musik på min ipod som jag ser framemot att lyssna på, (a) tror allt det där med teatern också kan ha bidragit med lite glädje, ja.. mycket i mitt liv går bra just nu och det känns förjävla skönt! Känns som jag börjar ställa allt till rätta nu och jag tror inte jag känt mig så här glad på länge faktiskt (a) Imorgon är det sovmorgon också, kan det bli bättre? Möjligtvis om jag skulle vinna en miljon på triss, de drömmer jag fortfarande om!
Köpte iallfall ytterligare tre plagg idag, kunde verkligen inte motså att kika förbi på Gina Trikot innan vi skulle till badhuset och somvanligt rök det pengar där också xD 147kr sammanlagt för dom här tre tröjjorna, sjuktbra pris!

Nu ska jag lägga mig framför tvn, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0