stan again...

Tro det eller ej men jag har shoppat upp ytterligare drygt 100kr idag.. jag tror ärligt jag ska börja hålla mig borta från stan just nu innan pengarna har rykt helt.
Gick iallfall från grubbe till stan eftersom det kändes så himla dyrt att betala tio kr för buss när man likagärna kunde gå på en halvtimma, det var lika kallt som det var drygt men det vare värt. xD
Träffade en massa trevligt folk som man verkligen saknat! :)


>Fortfarande den bästa!

><3

>Am(m)y och Ester = hippies???? Frida=korträdd..


Nu ska jag kila iväg och handla med mamma, lägger in en bild sen på alla de småsaker jag shoppade idag. PUSSNN!


Kommentarer
Postat av: amy

hahahah osch snyggingar!

2009-01-09 @ 19:21:42
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0