livet är underbart.. nästan!

Heeej på er! :)
Jag mår bra, nästan iallfall.. tog mig ner till hotellet tillsammans med Amanda och Andreas, det blev en riktigt vild färd med sparken kan jag lova och mitt ass mår sämst just nu.
Jag föll nämligen i backen igår, faktiskt på "sista åket" och slog i ryggen/röven som faaaaaan... kunde varken gå eller gå på toa själv igår, kände mig verkligen som 80+ när jag satt i soffan med stickningen hela kvällen. Idag har jag återhämtat mig men känner fortfarande att jag måste ta det rätt lugnt..
Bussresan hit gick hur bra som helst, vi fick sällskap av Anna, Nanny och Emy som också skull till Klimpfjäll och som tur var gick bussen hela vägen hit, utan ett enda byte! Dessutom fick vi skjuts av busschauffören hela vägen upp till stugan, kan det bli bättre? (A)


RESAN:

Bussresan hit :)

GÅRDAGEN:

Igår var det backen som gällde, ;) helt underbart väder!


<3333333


Åså kom hellikoptern förbi ;) sjukt vad det blåste när han lyfte! ;o

DAGENS:

Idag for vi förbi hos Nanny och åkte skrana i hennes backe ;) jag kunde dock inte åka så jag fick
agera chaufför ;)


Anton, Sara och Andreas i pulkan påväg hem ;)


Jag och Amanda på skoteeerrn ;)

Just nu sitter jag här med dessa :
 

Amanda, Andreas och Renen :)

Nu ska vi börja gå upp mot stugan igen, vi hörs så fort jag orkar ta mig ner till hotellet nästa gång ;)
På Torsdag kommer jag iallfall hem :)
PUSSPÅER!

PS: hinner inte svara på kommentarer nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0